Back in buisness

Tjohooo nu är man back in Kallekrona town.
Har fått ett nytt uppdrag på Telenor som TPL, Teknisk projektledare.
Är så skönt att bo hemma i huset hela tiden.
Kunna pyssla och grejja om kvällarna.
Sen jag skrev sist har iofs inte hänt så mycket mer än att jag har packat upp allt hemma och fått iordning.
Satt härom kvällen och sorterade räkningar i en pärm.
Ikväll ska jag på scrappträff med ett gäng ifrån byn.
ska bli skoj att få vara med där. De träffas 1-2 ggr i månaden :)
Jag ska göra klart mina julklappsetiketter.
Kommer bilder imorn.
Ska imorn klippa håret, bort med lockarna.
Få sällskap ner till Karlskrona av min Malin, som är hemma från Spanien  över jul.
Är så skoj att få träffa henne lite!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du hade det kul på träffen och insöp lite inspiration. Måste vara skönt att vara hemma igen och ha sina pysselsaker på plats.

Kram Mia

2007-12-21 @ 14:12:18
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Mia

Vill bara kika in för att önska en God Jul & Gott nytt år!

Kram!

2007-12-22 @ 22:40:36
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0