Mitt i veckan!

Idag är det onsdag.
Líte att göra på jobbet eftersom jag avslutar mitt uppdrag på Sony Ericsson i Lund på fredag.
Så det är städning som gäller, både skrivbord och dator.

Eftersom alla julklappar är inhandlade så behöver jag inte springa på stan heller.

Har dock en sak att se fram emot idag och det är att ut och äta med min jobbarkompis Charlotte och sen ska vi se showen "500" med skaparna av Hipp Hipp.

Hann göra en sida till min BoM i söndags som jag har glömt att visa.
Här kommer den:

Kommentarer
Postat av: Mia

Så himla mysig LO! Tänkte på en sak....det hade varit så kul att träffas några stycken nu till våren för att scrappa ihop....det MÅSTE ju inte vara en träff där vi är ca 75 pers =). Du samlar ihop några och jag några.....

Kram Mia

2007-12-12 @ 11:37:07
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0