Redo för sista veckan

Idag är det söndag igen.
Shit vad veckorna springer iväg.
Har dock hunnit med att inhandla ALLA julklappar. Det är jag grymt nöjd med.

I fredags firade jag syrran, som fyllde år i tisdags.
Hon bjöd på god kycklinglasange. Hoppas du blev nöjd med dina presenter :)
Idag har hon och yngsta dottern namnsdag, GRATTIS!!

Igår va vi fyra tjejer som träffades hemma hos syrran och scrappade.
Alla gjorde julkort utom jag, jag har redan gjort alla så här kommer lite bildet på vad jag gjorde, julklappsetiketter:
 

Hann även göra en LO på Bella:


Nu har jag bara 5 dagar kvar i skåne!
Ska bli sååååååååååååååå skönt att flytta hem på fredag.
Hoppas veckan går fort för jag har en hel del inplanerat.
Bland annat ska jag på show och se 500 med Hipp Hipp gänget och ut och äta med kompisar.
Dock måste jag även städa ur min lägenhet i Malmö, inte lika skoj, men men :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Förstår att det ska bli skönt att flytta hem till byn igen.....Jögge och jag bodde i Kalmar i ett år för typ hundra år sedan, sedan ville jag "hem" igen! Dina julklappsetiketter är ju bara för söta...kanske jag med skulle testa? Din LO är snygg också! Så passande med titeln "Ögon som glittrar" och att du har glitter på LO:n. Hoppas nu att dina fem sista dagar i Skåne går fort!

Kram Mia

2007-12-09 @ 18:33:29
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0