Snart slut på 2007

Oj vad tiden går fort.
Det var ett tag sedan jag sist skrev här men det har inte hänt så mycket mer än att jultomten dök upp i Ragnabo den 24e dec :) Oväntat va???
Fick en hel del fina julklappar.
Det som sysselsätter mig mest nu är scrapping, BoM, och sätta ihop ett jympapass, step.
Har även hunnit göra ett födelsedagskort till Pean som har äran att snart bli 30 , här är det:


Ska i helgen gratulera henne, besöka Skuteryd.
Sen ska jag på söndag få besök av lilla Tim, som jag är fadder till.

Ha en lugn och skön helg!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nu förstår jag varför tomten inte dök upp hos oss....han var hos dig! =)

Superhärligt kort.....så snyggt färglagt!

Gott Nytt År!

Kram Mia

2007-12-28 @ 23:04:25
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0