Besökare på intåg

Ja då va det fredag igen.
Veckorna springer iväg, även om det är tråkigt och lite att göra på jobbet.
Nu vill jag verkligen hem. Mer än 50 % av mina arbetsdagar sitter jag och surfar runt på internet för att jag inte har ngt att göra. Börjat tröttna på det nu.

Men nu har jag en fullspäckad helg framför mig att se fram emot.
Ikväll kommer syrran och sambo på besök i Malmö.
Så ikväll blir det till att gå ut och äta och sen kanske bio.
Imorn ska de nämligen handla julklappar hela dan, de är barnfria, så då passar de på.
Själv kör jag hem vid lunch, ska se Slätafly - Partille kl 15.
Efter det blir det hem och snabbduscha för att sen köra in till Kalmar och se FIBK-Falun.
AnnaP och jag ska ha en liten mysig kväll ihop.

Sen är det bara söndag kvar och då ska jag tvätta och fixa och pyssla med Frida.
Hon har fått upp ögonen för att göra julkort. ska försöka lura in henne i scrappingträsket sen oxå :)

Åh, jag höll på att glömma. Det är ju idol ikväll. Jag tro Andreas ryker, vad tro ni??

Kommentarer
Postat av: Mia

Men usch, det låter inget vidare. Ja, att inte ha så mycket att göra alltså. Du får helt enkelt skola om dig till förskollärare...jag lovar, du kommer ALLTID att ha att göra!

Vad gäller Idol....hoppas att AMANDA ryker!! Heja Marie!

Ha en trevlig helg!

Kram Mia

2007-11-30 @ 22:21:20
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0