Idol, bio och Scrappträff

Vilken härlig helg jag har framför mig.
Ikväll blir det Idol hemma i soffan, hmm undra vem som åker ut.
Jag tror Amanda, vad tro ni?
image52
Kommer få sällskap av Frida, sitta och snacka strunt en hel kväll :)

Imorn blir det bio med syskonbarnen.
Ska bli spännande, Mollie har aldrig varit på bio förut. Hoppas hon klarar av att sitta still i 45 min.
Men med lite popcorn i famnen så ska det nog inte vara några problem.
image53

Och på söndag är det scrappingträff i Torsås skolmatsal.
80 st anmälda. Ska bli såååå skoj.
Mitt tema kommer vara att göra julkort. Har gjort 10, har 15 kvar att göra så jag kommer inte sitta sysslolös på söndag :)

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag blev glad att Daniel åkte ut och hoppas att Amanda åker nästa gång. Hoppas ni hade det kul på bion....nu har vi ju så stora barn så det blir inga tecknade filmer längre =)

Då kör vi på samma tema imorgon på träffen. Det blir julkort för hela slanten. Snacka om att jag har pirr i magen!

Vi ses!

Kram Mia

2007-11-24 @ 20:05:18
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0