Ikväll gäller det....

Vad tro ni, kommer Sverige vinna ikväll mot Lettland?
Jag är lite tveksam.
Pesimist som man är när man är lite nere så skulle jag inte bli förvårnad att Sverige loosar och inte tar sig till EM.
De har haft chansen att avgöra det i flera matcher nu. Varför vänta till sista matchen?
Sen tycker jag ofta att Sverige är som sämst när det gäller som mest.
Hoppas dock att killarna bevisar motsatsen ikväll :)
Ska bli spännande att se matchen på min 14 tums TV som jag har här nere i Skåne :)

HEJA SVERIGE

Kommentarer
Postat av: Mia

Tjoho!!! Vilken tur att killarna kunde bevisa att de är värda en EM-plats! Jag är så glad att Allbäck gjorde mål också....Jögge och Noa nästan mobbar mig för att jag är så förtjust i honom =)

See you later alligator....på söndag närmare bestämt!

Kram!

2007-11-21 @ 22:08:31
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0