Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är Åsas favoritdag HURRA HURRA HURRA.

Det finns ingen bättre dag i veckan än fredagen.
Längtar så att få sätta mig i bilen i em och styra den mot byn och huset.

Ikväll blir det pyssla Farsdagskort och slå in present.
Sen blir det soffan, titta på Idol och dricka lite gott vin :)

Imorn blir det storstädning av huset.
Fyller nästa vecka och då måste det vara fint när släkten kommer på besök.
Ska även åka in till Kalmar och se FIBK-JIK live :)

På söndag är syrran med familj hemma igen från Thailand.
JAg har saknat barnen så jag nästan har ont i magen.
Dom är ju nästan allt för mig. speciellt nu när jag är lite deppig.
Hoppas de har saknat sin moster lite oxå :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag håller med dig i vanliga fall....fredagen är bäst. Denna fredagen är dock inte som vanligt eftersom jag legat sjuk hela veckan. Ser fram emot Fars dag-kortet du ska pyssla ihop ikväll! Själv ska jag försöka scrappa lite idag, har inte scrappat på flera dagar så abstinensen har satt igång =)

Ha en bra helg!

Kram Mia

2007-11-09 @ 08:53:11
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0