Veckans bästa dag!

FREDAG!!!
Finns ingen bättre dag än fredag :)
Tro att dom flesta håller  med mig.
Jobbar bara halvdag idag, för att det är dag före röd dag och är man anställd på HiQ så innebär det 4 h arbetsdag.
Så snart ska jag sätta mig i bilen och gasa hem till huset.
Ska packa upp, scrappa klart två kort och handla lite mat.
Efter det bär det av till Kalmar.
Har äntligen tagit tummen ur r--en för att åka och hälsa på min lilla Annaplutt.
En fika och lite innebandy blir det. Precis som förr i tiden.

Behöver ändra på migsjälv och sluta sitta hemma själv hela tiden. Så detta är ett litet steg i rätt riktining hoppas jag. Mitt mål är att acceptera migsjälv att jag är kanon som jag är. Alla andra tycker det men jag måste oxå tycka det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0