Kort arbetsvecka

Denna veckan jobbar jag bara 4 dar.
Ska bli skönt att få åka hem på torsdag kväll.
Har semester på fredag så jag hinner träffa syskonbarnen lite innan de åker på semester till Thailand.
Sen får jag inte träffa dom förräns min födelsedag. Blir jobbigt, en hel månad utan dom :(

Nu är jag äntligen klar med min trädgård. Höststädad och fin :)
Så nu kan jag pysslar lite mer när jag är hemma.
Gjorde i helgen ett födelsedagskort och nu om kvällarna i Malmö så sitter jag och målar stämpelmotiv till kort som jag ska göra :)

 

Imorn kväll är det fotbollslandskamp, Sverige - Nordirland.
Mina föräldrar är på plats och se den. Själv får jag nöja mig med att titta på min 14tums TV, tjohooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0