Busfredag!!!

Åh vilken härlig ddag jag hade i fredags.
Steg upp ganska tidigt och fixade iordning hemma.
Kl 11.30 kom Mollie. Vädret va kanon, sol och lagom kallt.
Så vi tog en promenad genom skogen, tog järnvägen bort till Kreab för att besöka busiga morfar.
Där tog vi mellanmål och Mollie fick yoggi. Efter det promenerade vi till fiket för att inta kaffe och glass, Spindelmannenglassen :)
Vi avslutade vår långpromenad med lekplatsen. Det va superhärligt att vara ute i friska luften.

Sen fick vi rusa hem för att hinna ta bilen till Bergkvara och hämta Isabella vid skolan.
Körde tillbaka hem till mig och bowlade, Nintendo Wii, tills syrran kom med frallor.

Då blev det dags för fika igen.
När jag blivit själv igen tillbringade jag em med att titta på Tennis på tv:n, Davids cup.
På kvällen fixade jag naglarna, solade och packade inför den stora dagen dan efter, Lindas bröllop :)

Det va en helt underbar ledig och skön fredag!!
Älskar mina underbara syskonbarn!!!
Saknar er när jag är här nere i skåne!!

Kommentarer
Postat av: P-O

Vem är David och varför visar de hans cup istället för den mer kända Davis Cup? :-)

2007-09-24 @ 10:47:58
URL: http://bongoinc.blogspot.com
Postat av: Åsa

Ha ha ha sorry, feltrycksnisse va framför.
Nu ska inte herr Larsson vara sån. Tycker du låter som Casten nu ;)

2007-09-24 @ 12:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0