En promenad....

Blev lite rastlös igår kväll efter jag varit ute och sprungit så efter duschen tog jag på mig lite myskläder och begav mig sen ut i det härliga höstvädret. Solen sken och det va lagom svalt i luften.
Eftersom jag bor i Malmö i veckorna tänkte jag utforska området jag precis flyttat till.
Bor nästan precis vid vattnet så jag gick ner dit och promenerade och kollade även in det berömda huset, Turning Torso. Tänk att bo där på översta våningen. Undra hur stabilt huset är när det blåser ordentligt??? :)
image6
Det syns dock över hela Malmö.
Jag ska inte påstå att jag är en storstadstjej. Längtar hem till mitt lilla hus på landet. Men jag kommer nog fixa de 14 veckor som jag har kvar.
Hann även läsa lite ur boken "Är det någon där" av Marian Keys och se avsnitt 3 säsong 2 Prison Break.
Så ska man sammanfatta min tisdagskväll så är jag riktigt nöjd med den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0