Hej, jag heter Knosbruden och jag är ....

......SHOPPOHOLIC
Jag måste snart skärpa mig. Kan inte gå på stan utan att shoppa ngt.
Igår träffade jag L8 och fikade.
Vi gick en runda på Caroli och där hann jag köpa två stickade polotröjor, grå och brun, och ett par löparbyxor.

Löparbyxorna är jag grymt nöjd med. Nu när det börjar bli kallt ute så behöver man såna här när man springer :)
CRAFT, de vet hur man gör bra funktionskläder. Fundera på att inviga dom idag.

Sen fick jag besök i Malmö på kvällen av Annapluttis. Vi tog en promenad runt innercity. Va jätteskoj att få skvallra igen med Anna, saknat dig stumpan!! Hoppas du sovit gott och hotellfrukosten smakade bra.
Lovar att snart kommer in till storstaun Kalmar och hälsa på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0