Home sweet home

Tjohoooooo, idag får jag äntligen åka hem till mitt kära och underbara hus igen.
Jo nu tro ni säkert att jag har blivit knäpp och tro att det är fredag idag, men så är det inte. Jag vet att det är tordags, men imorn har jag semester. Har tagit ledigt några fredagar i höst för att få lite mer tid hemma med mina nära och kära.

Få nog inte så mycket vettigt gjort ikväll, bara lite pyssel och städning. Om jag orkar ska jag nog dock träna oxå. Gå på Stines Medel/Styrkepass.
Men imorn händer det grejjer. Då ska jag ha Mollie Bus ett par timmar på dan. Om det är fint väder blir det picknick och lekplatsen, annars blir det fiket och biblioteket :)
Har även lovat att vi ska "Bobla/Bowla" med mitt Nintendo Wii.
Isabella vill gärna det och henne ska vi hämta på skolan kl 13.
Det blir nog en mysig och rolig dag imorn som jag ser fram emot.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0