Nu får jag skärpa mig!!!

Hallå fröken Svensson, du skaffade ju blogg för att skriva av dig.
Men har nu inte skrivit på flera månader.
Måste bli ändring på detta.
Det har ju hänt en hel del i mitt liv den senaste tiden. Tyvärr bara tråkiga saker men jag hoppas ändå att jag ska ta mig ur detta som en starkare människa.
Vet att i grund och botten är jag väldigt svag när det gäller självförtroende men nu måste jag ta tag i mitt liv och sluta tillåta att folk trampar på mig och utnyttjar min godhet.
Jobbar fortfarande i Lund, men nu är det endast 15 veckor kvar tills jag flyttar hem.
Måste ta tag i min träning.
Från och med nästa vecka, v37, ska jag springa 2 ggr i veckan och gå på ett pass.
Tja, nu ska jag nog avsluta för idag, men jag lova er, ska skärpa mig och skriva lite oftare, i alla fall ett par ggr i veckan, om vad jag har för mig :)
Kan bara kort säga att igår va L8 och jag borta vid Stadion. Mff:s souvenirshop firade 1 år och L8 köpte en snygg tröja och ett duschdraperi.
Tro att hon är supernöjd med det ;)
Själv blev jag besviken att inte "Mumintrollet" va på plats, men jag har 15 veckor på mig att få se snyggingen IRL.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0