Nu till helgen måste jag.......

  • Scrappa dopkort till Kaisa
  • klippa gräset
  • förbereda för julkorts scrapping
  • fixa stenrabatten klar
  • storstäda huset


Lite skoj men många måsten.
Känner att jag inte har scrappat på evigheter. Måste ta tag i det nu.
Ska ju snart på fler dop och jag ska även på lite kals och fester, måste göra kort till det.
Sen har jag ju påbörjat min Barcelonaresa och den vill jag ju scrappa klar.

Är inte på mitt bästa humör pga en hel del händelser men jag hoppas att denna helgen ska pigga upp mig.
Synd bara att jag knappt kommer få träffa mina ögonstenar :(


Kommentarer
Postat av: Liv

Skulle inte du på dejt i helgen med Martin Timello??? Undrar en nyfiken Liv

2007-09-28 @ 16:26:55
Postat av: Åsa

Thihi, nej tyvärr blev det inte så. Det blir aldrig somman tnkt sig..... är ett uttryck som ofta stämmer. Lovar att meddela här på bloggen när jag träffat Timello
:)

2007-09-30 @ 17:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0