Dåligt uppdaterat

Jag har varit grymt dålig på att uppdatera min blogg.
Scrappade igår kväll med Lina men hann inte fotografera mina kort.
De flesta kan jag inte visa än om mottagaren skulle råka se dom här på bloggen.

Vädret ute är ju underbart härligt, sol, sol sol :)

Va ju i Malmö i helgen med familjen. Mycket trevligt.
Söndagen tillbringade jag hemma i trädgården.
Klippte gräset, tvättade utemöblerna och cykeln :)

Ikväll ska jag ut och springa med gubbarna igen. Det blir nog en långrunda, mellan 13-15 km :)
Och om jag kommer ihåg och orkar så ska jag fotografera de senaste LO:rna från Tims Album :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppas du gjorde korten med nyinköpta stämplar! ;) Du får lova att visa...blir ju nyfiken!

Kram!

2008-04-22 @ 18:30:57
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0