Helg igen!!

Ja idag får man inte klaga.
Fredag och härligt väder ute.

Denna veckan har det hänt lite grejjer.
Jag har bestämt mig för att sälja minn bil och köpa ny.
Här har ni min bil om ni vill köpa den, den är till salu nu :)
http://www.blocket.se/vi/15884024.htm?ca=18_s

Sen har jag en gammal arbetskollega som fyller år imorn.
Skickade honom ett litet kort:

Grattis Larsson en dag i förskott :)

Ikväll ska jag spela MArioKart och titta på Talang 2008.
Om jag är lite effektiv så hinner jag nog även scrappa några sidor till Tims album.
Sen hoppas jag hinna springa lite i helgen oxå!

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Mia

Sicket sött kort! Jag funderar på att sälja lite fler Magnolia- och hÄnglarstämplar....är du intresserad?

Kram!

2008-04-13 @ 10:49:46
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: 9 A

Hej pluggis! Saknar du inte din gamla klass med alla s.k "inne m-skor"? Tror jag nog..

2008-04-20 @ 12:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0