Snart helg!

Ja det är sant, det är redan torsdag och snart är det helg.
Har en fullbokad helg framför mig.

Imorn kväll ska jag städa och tvätta. Hoppas med att hinna scrappa lite på Tims album oxå.
Det kommer bli ett stort album, mycket bilder från hans första år.
Det är såååå himla skoj att sitta och scrappa om kvällarna.

Behöver även göra massor med födelsedagskort nu i april och maj. Ska börja göra upp ett lager känner jag så jag inte är ute i sista sekunden. Få börja på söndag när vi ska ha scrappingträff hemma hos Frida. Då ska jag passa på att stämpla upp stämplar från de andra tjejerna som de köpte på mässan. Måste hinna springa på söndag oxå.

På lördags hoppas jag på fint väder. Behöver fixa min gräsmatta. Klippa gräset och eventuellt försöka köra lite med mossrivaren. Sen är jag och min övriga familj bjudna till min moster i Buggehult. Ska bli skoj med en em/kväll där. Brukar alltid vara full rulle.

Hoppas på att etfer helgen kunna visa lite LOs som har scrappats under helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0