Vilken helg!

Jag säger bara GÖTERBORG + Scrappingmässa = HELT UNDERBART SKOJ

Vilken härlig utflykt vi hade i lördags. Alla 4 shoppade järnet och va nöjda när vi körde hem.
Vi ska absolut dit till hösten igen :)
Påväg hem bokade vi in en träff nu på söndag för att testa alla våra nya inhandlade stämpla och ProMakers pennor.
Visserligen gjorde jag av med mycket pengar, men det va värt det.

Så nu sitter jag hemma om kvällarna och monterar stämplar och organisera mina stämplar.
Ska sätta in alla i en pärm:


Har även påbörjat ett litet album till min gudson Tim, som precis fyllt ett år. Här kommer första sidan:

Kommentarer
Postat av: Mia

Förstår att ni är nöjda med resan....rena julafton att gå på scrapmässa ju! =) Jag tänker också satsa på höstens mässa. Ha så kul på söndagsträffen med alla nya prylar!

Kram!

2008-04-01 @ 20:04:16
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0