5 Händelser från helgen:

  1. Jag blir så underbart glad när Flyers spelar bra och vinner. Vann i lördags mot Engelholm med 9-2 och har nu chansen att på egen hand spela sig kvar i div 1. Lycka till nästa söndag mot Partille!!!
  2. Blir även glad av att träffas och umgås med mina kompisar. I lördags va det Jojjo som förgyllde kvällen med sällskap och middag på Nivå. Kvällen avslutade hemma hos Jojjo med Fredrik, lilla Kaisa och melodifestivalen. Bäst va ju självklart Björn Gustavsson ;)
  3. Va i Kallekrona igår förmiddag och shoppade lite med mamma och syrran. Hittade en vårjacka, skinnjacka som mamma så snällt köpte till mig. Sånt gör mig oxå glad. Tack mamma!
  4. Idag tvingade jag med mig pappa ut och springa. Som vanligt springer han slut på mig. Jag har problem att hålla hans tempo. Men jag lyckades ta mig Runt Ragnabo, en sträcka på 8 km på 43 min. Tack pappa för att du peppar mig. Det känns ju alltid så grymt bra när man sprungit klart.
  5. Sen har jag även hunnit fixa lite, väldigt lite, ute i min trädgård. Planterade lite i mina krukor för att få lite vårkänslor och här är resultatet:

  


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad härligt med en glad-lista! =)

1.Heja Flyers!
2.Vänner ÄR bra att ha!
3.Mammor är också bra att ha....särskilt när det är så snälla som din var... =)
4.Pappor är också bra att ha....särskilt när de ställer upp på sina spring-sugna döttrar.
5.Växter gör en glad....fint det blev!

Kram!

2008-02-24 @ 19:09:52
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: J

Alltså när pappa springer ifrån en är det dags att
börja träna ännu mer ;-)

2008-02-24 @ 21:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0