Härlig ledig dag

Man skulle ha en ledig vardag lite oftare.
Varannan vecka eller ngt, för man hinner så mycker då.
Visserligen tjuvstartade jag igår kväll men jag är sååå nöjd att jag hunnit rensa alla mina garderober på skräp och även matskrubben. Har ett antal sopsäckar med kläder att skänka bort.

Har även hunnit heja på Bella och hennes fritids när de spelade innebandyturering.
Bra kämpat hjärtat :)


Sen upptäckte jag att det finns en blombil man kan besöka på torsdagar.
(Jag är ju vanligtvis aldrig hemma på dan en torsdag.)
Köpte några buketter tulpaner som är min favoritblomma.
Köpte även lite att plantera ute i krukorna på trappen.
Ska fixa det imorn så då kommer säkert lite bilder.


Har även påbörjat göra påsk kort, få se om resultaten visas upp senare i helgen :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, ledighet är inte fel. Skulle man som sagt ha lite oftare, tiden går ju så fort så det blir fredag och sedan måndag direkt. Vad Bella måste vara glad i sin moster som går och heja på henne...sånt är guld värt!

Kram!

2008-02-22 @ 12:03:35
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0