Helt slut

Nu är det söndag em, jag är helt slut och inte det minsta utvilad inför en ny arbetsvecka.
Ute blåser det som vanligt och jag har varit ute och sprungit med pappa och Roland.
8 km på 43 min, ganska bra för att vara mig.

Se här vad jag hittade i min rabatt igår:

Är det inte lite tidigt för krokusarna att börja blomma nu???

Har även scrappat lite i helgen.
Bland annat några sidor till min kompis födelsedag som jag inte kan visa förräns i slutet av mars.
Men även ännu ett bidrag till Veckan skiss:


Har påbörjat att göra lite kort till Alla hjärtans dag. De kommer visas efter nästa helg då vi på lördag ska träffas 4 tjejer här hemma hos mig och scrappa lite!

Tack och hej, leverpastej ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Menar du att du sprang 8 km.....i sträck?! Tanken på att springa i trekvart är en nära-döden-upplevelse! =) Hm, krokus som blommar i februari...vart är vi på väg? Söt LO....kul idé med ballongerna!

Ha så gott! Kram!

2008-02-04 @ 10:03:27
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Charlotta

Halloj, kikar "tillbaka".... och ser att det finns massa fint att titta på !!! Keep on !

2008-02-04 @ 11:33:48
URL: http://happieart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0