Jag är helt såld....

.....på dessa urläckra väggdekorationer.

Fick i dagens Amelia tidning tips om lite väggdekorationer från Ferm Living och jag blev direkt förälskad i dom.
Ska skaffa mig ett par stycken.

I mitt TVrum som går i grått och vitt ska jag ha följande dekoration på en av de vita väggarna istället för tavlor:
image111 image112
Fundera på att mixa lite meds svart men har ej bestämt mig ännu.

I hallen funderar jag på att ha följande dekor:
image113
Och där makera ut orter jag har besökt :)

Sen har vi köket kvar och där vill jag nog har detta mönstret.
Väljer mellan röda eller svarta. Vad tycker ni? Väggarna är ljusgråa.
image114

Funderar på rött för att bryta in med lite färg i köket då det mesta är i grått och vitt :)


Kommentarer
Postat av: P-O

2 saker...
För det första, du klagade på att jag föredrog "På spåret" framför töntiga "Lets dance" och kallade det för pensionärsprogram. Men Amelia??? Det e ju en tidning för tanter 40+. :-)

För det andra, gillar dock dekoren med världskartan. :-)

2008-02-27 @ 18:51:13
Postat av: Mia

Wow, vilka häftiga grejor det finns att inreda med! Tror också att det röda skulle bryta av snyggt i köket. När du är färdig med ditt kommer du hem till mig och fortsätter då? =)

Kram!

2008-02-28 @ 12:31:45
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0