Snart lite ledigt

Åh vad gött med lite ledighet i veckan.
Jobbar bara mån-ons.
Sen har jag semester. Ska umgås med syrran och barnen tänkte jag. Bella ska spela innebandyturnering på torsdag. Det får man ju inte missa.

Har scrappat lite i helgen men kan tyvärr inte visa det pga det ska ges bort :)

Sprang lite i helgen men det gick inte så bra.
8,7 km på 48:44. Fick håll flera gånger och orkade inte med gubbarnas tempo :(
Få kämpa på nästa helg.

Hann även träffa Lina och lilla Hogo idag.
Åhhh så söt liten kille :)
Tack för en trevlig pratstund!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter skönt med lite ledighet. Själv har jag tagit semester idag, vi ska till Madesjögnistan i em. Tack för peppningen vad gäller min viktminskning! Jag får peppa tillbaka- heja dig! Nästa gång springer du fortare, hm....det ska komma från en som inte har en aaaning om sträcka och tid... =)

Kram!

2008-02-19 @ 10:28:14
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0