Tisdag

Jaha, då va det tisdag och snart har man redan jobbat halva denna veckan.
Vart tar tiden vägen???
Den bara springer ju iväg.
Jobbar länge idag. När jag kommer hem ska jag snabbt hoppa i mina myskläder och rusa upp i mitt pysselrum och påbörja min tolkning av denna skiss:


Vet redan vilka bilde jag ska använda mig av.
Om jag orkar och hinner så ska jag dessutom göra något Alla hjärtans dag kort.
Skulle behöva ut och springa, men eftersom pappa inte är hemma ikväll så är jag nog lite lat och pysslar istället :)

Scrappa lugnt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, vart tar tiden vägen? Den springer iväg....men det gör ju du med! =) Förlåt, mitt dåliga skämt.... Jag ska jobba imorgon, börjar piggna till nu. Ska äntligen ut och gå igen! Lycka till med skissen!

Kram!

2008-02-05 @ 18:10:52
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0