Vilken härlig dag

och kvällen ska bli lika härlig.
Ska ha slappa kväll hemma hos Frida och titta på första deltävlingen i melodifestivalen.

Idag har det scrappats kort.
Har haft besöka av Anna, Isabella, Jennie och Frida.
Super trevligt att sitta och scrappa och prata lite.
Tack för titten :)
Här kommer lite kort:
 

 



Sen har jag även hunnit med att springa 9,8 km, dvs nästan milen, med pappa och Roland på tiden 52:45 vilket jag är supernöjd med.

Känner på mig att jag kommer sova riktigt gott inatt :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Wow, vilka snygga kort du hunnit med! Jag gillade inte hÄnglar-stämplarna för ett tag sedan men man är ju inte sämre människa än man kan ändra sig. =) Nu skapar jag mycket med dem igen. Låter som ni hade en lyckad pysselträff. Här ska vi också kika på Melodifestivalen....må rätt låt vinna (för en gångs skull).

Kram Mia

PS. Du är ju inte klok....springa nästan en mil! =)

2008-02-09 @ 19:35:24
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Anna

Okej, jag kommenterar väl då!
Tack för senast!
Anna

Varför ringde du på Christer Sjögren????;)

2008-02-10 @ 13:48:25
Postat av: Linda

Åhhh vilka fina vänkort.. sååå grym du e på att scrappa.. kram mitt hjärta

2008-02-12 @ 19:09:51
URL: http://lindaheltenkeltigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0