Mysig fredagslunch!

Vilken härlig start på helgen jag har haft idag.
Har nu precis varit hemma hos min kompis Jojjo och hennes lilla Kaisa (7,5 mån) på lunch.
Blev på riktigt bra humör bara av att titta på lilla tjejen som flörtade med grimaser och ljud.
Barn är bara för härliga. Mitt hjärta smällte direkt!

Har några timmar kvar på jobbet sen blir det middag i Ragnabo och sen ett besök på Torsås Revy 25:an.
Lär sova som en klubbad säl inatt.

Imorn måste huset städas innan innebandyn, Flyers - Mullsjö.
Hoppas jag hinner scrappa klart skissen till v4, måste vara klar senast på måndag!

Trevlig helg!!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag håller med....man smälter direkt av såna där små troll! Hoppas att du får många skratt på revyn och att Flyers vinner.

Kram!

2008-01-26 @ 09:56:45
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0