Nytt år, nya måsten :)

Jaha, då va snart ledigheten över och på måndag ska man börja jobba igen.
Tiden går ju för fort. Jag hade gärna slappat en vecka till. Men icke sa nicke.
Istället måste jag nu sitta hela helgen och öva in mitt nya step pass som jag ska börja hålla på torsdag.
Känner mig ganska så oförberedd. MEn det ska bli skönt att komma igång och träna ordentligt igen :)

Igår, fredag, va jag i Kallekrona och shoppade.
Det enda jag hittade va ett par skor som ska användas vid ett speciellt tillfälle i sommar :)


Hann även scrappa två sidor till min BoM, har dock bara bild på en, lite suddigt :)
 

Idag är det innebandy på schemat, FIBK - Täby .

Kommentarer
Postat av: Linda

Heejj gumman och gott nytt år.. härligt att se dina fina scrapsidor du är så duktig.. läget? lunch snart? kram

2008-01-05 @ 12:54:48
Postat av: Mia

Håller med dig....jag har riktig ångest inför att börja jobba på måndag. Pysseltid då?! Vad gäller skorna blev jag riktigt nyfiken....bröllop på G? Härligt sprudlande LO också!

Kram!

2008-01-05 @ 22:02:51
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: LInda

Ja vad nice jag har alltid lunch mellan 12-13 kan både måndag och tisdag nu i veckan.. kram

2008-01-06 @ 11:31:39
URL: http://lindaheltenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0