Möhippa!

Jag ber om ursäkt, har blivit lite dålig på att blogga men nu tänkte jag berätta lite vad jag gjorde i lördags.
Ska på bröllop i augusti och i lördags hade vi möhippa för den blivande bruden.

För att visa att vi va en möhippa ute på vägarna när vi körde prydde följande bild bagageluckorna på våra bilar :)


Saker bruden fick göra va:
*Glasblåsning i Kosta
*Sumobrottning i Emmaboda
*Singstar
*Middag på Montematre

Det va en mycket trevlig dag och nu inväntar jag bröllopet med spänning. Ska bli jätteskoj :)

Sitter nu och inväntar min semester. 3,5 dagar kvar, sen ska det bli lite ledigt, gött :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, möhippa vad kul! Vilka roliga saker den blivande bruden fick göra också. Häftig skylt...varningsskylt eller? =D Lyllos dig som bara har 3,5 dagar kvar....jag har 6 dagar kvar. Längtar man eller?



Kram!

2008-07-01 @ 23:22:12
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: JJ

Det var en mycket trevlig och uppskattad möhippa och jag gjorde vad jag kunde för att bjuda på mig själv. Sjöng hellre än bra ;-)

2008-07-11 @ 21:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0