CPH

YES vilken härlig helg jag har haft!
TACK MALIN!!
Har varit i Köpenhamn och träffat min lilla flygvärdinna:

Jag snikade mig in på hennes hotellrum, två nätter :)
Det blev en hel del shopping och ett besök på Tivoli.
 
Vi åkte en karusell och den ser ni på bilden här ovan. Det va en fantastisk utsikt man hade när vi va längs uppe på toppen, kittlade till lite lätt i magen :)

Vädret va kalas så jag har inget att klaga på, bara att tiden gick alldeles för fort :)
Nu sitter man här och det är måndag igen, längtar tills torsdag em, då är det helg :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som en härlig helg du haft! Jag åker många karuseller men vid er karusell går gränsen...skulle dö av höjdskräck! =)

Kram!

2008-06-03 @ 18:02:22
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Malin

Tack ska du ha! Det är så roligt när du kommer och hälsar på.
Imorgon åker jag hem och hör av mej om jag åker till Karlskrona.
Puss och kram

2008-06-04 @ 23:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0