Midsommarhelgen

Vad dagarna springer iväg.
Hela midsommarhelgen har nu passerat och det blev inte riktigt som jag tänkt mig.
I Torsdags firade vi kusinen Lisa som fyllde 18, det va ett riktigt trevligt kalas.
Tyvärr så slutade kvällen med att Portugal slogs ut ur EM, inte lika skoj.

På midsommarafton va jag i Ragnabo med släkten och åt.
Tog det lugnt med alkoholen, va inte på humör.
Hann besöka en väldigt glatt gäng på campingen.
Linda och hennes Rödebygäng va där och det va full rulle med musiktävling.
Stackars P-O hade det inte lätt när han skulle försöka ge lite ledtrådar i tävlingen, alla tjoade och tjimmade för fullt ;)
Gav Linda en liten sommarpresent.


Resten av midsommarhelgen blev lugn.
Va på IKEA en snabbis igår och tittade lite.
Ska fixa ovanvåningen nu i sommar och till hösten tänkte jag. Nya tapeter och lite nya möbler.
Måste planeras lite. Svårt att bestämma tapeter men det blir nog ngt ljust och neutralt i båda rummen. Ev en fondvägg i lilla datorrummet :)

Ha nu en skön semester allihopa och lägg gärna en kommentar i min blogg när ni tittar förbi.


 


Kommentarer
Postat av: Malin

Glad midsommar på dej, gums! Fic ditt superfina sommarkort och det blev jag ju väldigt glad för!

Vi firade lite midsommar här också och gjorde t o m en midsommarstång! Den blev superfin.

Du kunde ju göra en fondvägg med hjälp av din scrapbooking. Du är ju så duktig!!!

Kram

2008-06-23 @ 16:01:04
Postat av: Linda

Åhh den e så fin.. har vinflaskan i mitt köksfönster så alla kan se din fina scrapp.. du är sååå bra.. kram

2008-06-23 @ 19:30:21
URL: http://lindaheltenkeltigen.blogspot.com/
Postat av: Mia

Ja, nu så var även detta årets midsommar över. Vi var hos kompisar i Torsås och hade det mysigt med god mat och dryck samt roliga lekar. Vi var på Ikea idag och jag köpte en hylla och div förvaringar för att göra om lite i pysselhörnan....vad kul det är att förändra! Hoppas din ovanvåning blir som du tänkt dig! Snyggt flaskkort också!



Kram!

2008-06-23 @ 22:33:18
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0