Vilken härlig långhelg!

Saker som hände i helgen:
* Handlade dyr men supergod glass av Hemglass i torsdags kväll

* Firade Isabella som fyllde 7 år i fredags på nationaldagen
* I fredags kväll besökte jag golfbanan med Anneli och sen grillade vi och drack vin hemma hos Mupparna på kvällen.
* I lördags hade jag två underbara flickor som övernattade hos mig, vi badade, lagade Pizza, spelade Nintendo Mario Kart, åt lördagsmys och tittade på Bolibompa :)
* FotbollsEM startade i lördags, tjoohoooo. Snygga spelare att ha koll på är Torres i Spanien och Sebastian Larsson i Svergige!!!!
* Det va varmt och soligt hela helgen, jag hann bränna ryggen och fixa lite i trädgården :)
* I söndags mådde inte min mage så bra, jag sov en hel del och hann scrappa ett kort:

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Hoppas du mår bättre nu!

Sitter här och lyssnar på Portugal- Tjeckien, för den matchen visar de inte på TV här!

Imorgon börjar jag jobba igen, fram och tillbaka till Köpenhamn.

Ha det bra. Puss och kram

2008-06-11 @ 19:28:38
Postat av: Mia

Mmm, den glassen var säkert jättegod. Själv åt jag stekta äpplen i kolasås men vaniljglass i lördags. Hur gott som helst! =) Härligt muck-kort! Starka och härliga färger! Jag har fixat och donat med en nalle som jag ska ge till min "muckare" på fredag. Inte klokt att man har en dotter som slutar nian! Jag som bara är 27 år... =D



Ha så gott!



Kram!



PS. Jag och Tina (och kanske Nettan) har anmält oss till den stora scrapträffen i Rottne i oktober. Har hört så mycket om den. Är det något som intresserar er? Anmäl er snabbt i så fall för platserna kommer att ta slut. Om ni ska det så kan vi ju snacka om samåkning.

2008-06-11 @ 21:01:25
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0