Fullbokad helg!

Jaha, då va det äntligen fredag igen och snart helg.
Dock kommer helgen bara aspringa iväg då jag har hela helgen inbokad med aktiviteter.
Det är egentligen bara ikväll som är obokad.

Imorn blir det scrappingträff hos syrran, scrappa påsk kort.
Efter det blir det löpning med Frida för att sen slänga mig i duschen och sen förbereda Tacoskväll hos mig med Melodifestivalen Andra chansen som underhållning.
Har bjudit in Ragnaboligisterna och Mupparna på Torpgatan :)
Ska bli riktigt trevligt.

På söndag blir det packning och tvättning inför Kittelfjällresan med HiQ, konferens tors-sön.
Sen blir det Tårtkalas hos gamla Lina som har passerat 30 strecket :)
Och avslutar söndagen med lite Core och Aerobics. Gissa om jag kommer sova gott sen ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Puh, jag blir trött bara jag läser vad du ska göra. =) Det mesta verkar ju dock vara roliga grejor så det blir nog bra. Själv har vi kalas för Jennifer i morgon så då blir det lite att göra. Hoppas jag hinner scrappa lite i helgen också.

Kram!

2008-03-07 @ 18:42:45
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0