Glad påsk!

Här kommer mina påskkärringar som jag träffade igår.
3 söta små tjejer:


Och så måste jag visa min tavla till jobbet som jag äntligen är klar med.
Steg upp kl06 för jag inte kunde sova och limmade ihop tavlan från HiQs konferens på Kos maj-07.
Jag är grymt nöjd :)
Hoppas de vill hänga upp den på kontoret :)
image137

På de små hanskrivna texterna står det:
"Alla som kan mooona, kommer från karlskrooona"
"If it´s to be, it´s up to me"

Hoppas ni nu får en lugn och skön påsk!
På mitt schema idag står det middag med familjen. Och ikväll lär det bli soffan och Let´s dance :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Så söta påskkärringar! Tavlan är grymt snygg...är säker på att den blir upphängd. Härligt påskväder vi har....fast jag trotsar snöstormar för att ut och gå i alla fall! =) Tyvärr blir det ingen mässa denna gången....kasst med pengar. =( Hoppas du får det så bra och shoppa massor nu!

Kram Mia

PS. Har precis beställt biljetter till Björn Gustavsson och co i Kalmarsalen i oktober. Längtar redan! =)

2008-03-21 @ 10:05:56
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0