Kort arbetsvecka!

Jobbar bara 2 dagar denna veckan. Lagom mycket.
Är ledig tors-fre, gött.
Ska då hinna med att städa huset, få ett larm instalerat och gratulera min gudson Tim på hans 1års dag.
Och sen på lördags så kommer veckans stora happening, Stämpel och scrappingsmässan i JÖÖTTEBOORG :)

Hann scrappa en hel del nu i påsk och här kommer lite bilder.
Först ett enkelt litet gratulationskort:


Sen en LO som bigrag till veckans skiss:
image145


Bilderna är från Kittelfjäll då jag och Lotta festade ihop och va glada över att ses igen.

Vi blev kompisar när vi jobbade ihop i Lund på Sony Ericsson. Nu när jag flyttat hem så ses vi tyvärr inte så ofta.


Nu sitter jag på jobbet och laddar inför kvällens joggingsrunda med gubbarna :(


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka snygga tjejer :)
Jättefint kort

Kramar

2008-03-25 @ 16:06:28
Postat av: Mia

Ja, två-dagars-jobbarvecka låter väl lagom. Jag får slita tre dagar minsann. =) Ursöt kort! Filuren är ju för söt. Layouten är fin också...enkel och stilren. Det där med JÖÖTTEBOORG läste jag inte...vill också dit!!

Kram!

2008-03-25 @ 20:29:46
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Mia

Tips? Tja....det vanliga förstås med födelsetid, vikt, längd, började krypa, sitta, ev gå... Annars kan du ju kolla på ex Scrappiz galleri för fler idéer. Jag får återkomma om jag kommer på fler idéer.

Kram!

2008-03-26 @ 09:08:17
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0