Sova säkert :)

Nu kommer jag sova säkert och gott om nätterna.
Har idag fått ett huslarm installerat som ska hålla tjuvarna borta från min lilla lya.
Det är även ett trygghetslarm som gör att jag kan sitta uppe och pyssla eller sova och ha nedervåningen larmad.
Kanon för en liten mörkrädd tjej som mig :)

Och så måste jag bara säga en sak till:
IMORN BÄR DET AV TILL JJÖÖÖÖÖÖTEBOOOORG
Förlåt Mia, inte meningen att göra dig avis, men det ska bli så himla skoj.
Min allra första scrappingmässa :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag vet inte om jag förlåter dig....hade du inte installerat ett larm hade jag kommit i natt och spökat för dig! =) Skämt å sido, har det superkul på mässan!

Kram!

2008-03-28 @ 14:23:04
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: JJ

Handla nu inte upp alla dina pengar!!!

2008-03-28 @ 15:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0