Vilken fredagskväll!

Tack igår för en fantastiskt trevlig kväll, Anna, Frida och Jennie.

Genrepet Melodifestivalen omgång 4 i Kallekrona va det vi såg igår.
Himla skoj. Och det ska bli skoj att se showen ikväll på TV.
Jag vet vilka låter jag vill se i Globen. Bentzing och Perelli eller Daniels låt Pame.
Kvällen bästa kommer ändå vara Björn "fyllot" Gustavsson :)

Har hunnit göra lite enkla påsk kort oxå som nu äntligen visas här:
 

 

Härnäst på dagens schemat är städa klart på nedervåningen och sen ska jag ut och springa med Frida och Roffe.
Har hittat nya löparkompisar denna helgen efterson gamlingarna Ingemar och Roland stack till Thailand i torsdags och latar sig :)

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad avundsjuk jag blir...hade också velat vara där live. Ja, Björn är bara bäst, man kan ju garva ihjäl sig åt honom. =) Vilka härliga påsk-kort du gjort. Själv har jag bara hunnit med två st.

Ha så gott!

Kram!

2008-03-02 @ 18:28:08
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Åsa

Vem är jennie? Inte allard va? tyckte jag kände igen tjejen på bilden nämligen..

2008-03-03 @ 14:24:38
URL: http://lindaheltenkeltigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0