Våren är här!

Vilket fantastiskt väder ute! Solen skiner och det är varmt och härligt.
Jag har redan hunnit få snygg bonnabränna.
Jobbade ute i trädgården hela söndagen: fixade vattenpumpen och spred ut mossgift på baksidan, klippte gräset och invigde min kantklippare osm jag fick när jag fyllde år. Hann även med en fotbollsmatch på Torshammar.

Dock hände en sak i helgen som inte är bra. Har fått en knöl på utsidan av vänsterfoten. Har nu problem med att bära skor. Detta är inte alls bra då det nu bara är 1,5 vecka kvar till Göteborgsvarvet! Knölen måste bort, annars kan jag inte springa. Ska till doktorn på torsdag. Håll tummarna att han trollar bort den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0