Vilken misslyckad dag!

Igår va nog en riktigt misslyckad dag.
Va hos doktorn och sög ut vätska ur min knöl.
Så här såg foten ute efteråt:


När jag sen igår kväll tog bort tryckförbandet så hade knölen fyllts på vätska igen och va tillbaka.
Känns som att knölen har kommit för att stanna :(


Sen öppnade jag skåpet under diskbänken och hittade följande:

En musj***l har ätit hål på min komposthink.
Cyklade till Torshallen och inhandlade en musfälla.
När jag satte ihop den klämde jag tummen som nu är blå och öm.
Sen imorse så stod musfällan kvar utan ostbit och utan mus i den.
Jäkla skit, nytt försök kommer ske ikväll!
Snart har han gjort sitt sista besök hemma hos mig, det kan jag lova :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Nääää, jag tycker så synd om dig! Varför ska den PIP knölen dyka upp just nu, så nära det stora loppet?! Sån otur med fällan också. Jag har två fobier...den ena är mot hundar, den andra mot möss/råttor! Hatar dem! Jag kan inte ens äta ostkuber för att jag då tänker på kräken! Tyvärr råkar vi också ut för dem ibland....jag kan säga att jag är oerhört glad att jag har en make i de lägena, fällan skulle jag inte kunna ta i. Du är modig du! Hoppas nu att foten blir bra snabbt som tusan!

Kram!

2008-05-10 @ 23:41:37
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0