Fars dag!!

Idag är det Fars dag och jag vill passa på att uppmärksamma min underbara pappa som alltid ställer upp och hjälper till när man behöver hjälp.
Jag håller på att fräscha upp hallen uppe och igår ägna pappa hela dagen till att lägga golv.
Kolla här så fint det blev :)
  

Ni Kanske undra vad jag själv gjorde.
Jo jag tillbringade större delen av dagen med att vara på scrappingträff i Torsås matsal och scrappa julkort :)








Innan det idag blir dags att fira pappa och sen heja på KFF så ska jag nu sätta mig ner och montera lite nya IKEA möbler till hallen uppe!

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hallå där, vart satt du igår? Jag visste ju inte hur du såg ut så jag kunde ju inte hälsa...

Lina visade mig vem du var när du precis gick ut genom dörren på väg hem,men då var det ju försent. Trevlig träff var det iallafall, även om jag inte fick sådär väldigt mycket gjort. Man undrar ju varför man släpar med sig alla saker när man bara använder 2-3 papper?

2008-11-09 @ 21:40:51
URL: http://rufelt.wordpress.com
Postat av: Mia

Supersnyggt golv! Korten blev också jättehärliga! Så läckert du gjort med snögubben. Själv har jag haft en liten "inventering" idag...pust! =) Tänk att KFF vann!!! Man skulle ha varit i Halmstad idag.



Kram!

2008-11-09 @ 22:04:32
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0