Min nya scrappinghörna.....

Börjar äntligen bli klar.
Det saknas dock lite hyllor och en bra lampa som ska inhandlas på IKEA, men annars börja allt komma på plats.
Kommer även ha min ena dator i hörnan så jag kan skriva ut bilder och lyssna på musik.
Behöver dock inhandla en plattskärm för jag vägrar sätta fram tjockskärmen jag har idag på nya skrivbordet, då kommer halva arbetsytan att försvinna.
Så här ser det ut just nu:


Nu är det fredag och jag har lite ångest. På söndag blir jag trea nolla, uscha, det låter gammalt.
Men så gammal ser jag väl inte ut till att vara? :)
Håll tummarna att det blir en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser ju kanon ut!! Du ser absolut inte ut som trea nolla...och helgen blir säkert kanon!!



Kram!

2008-11-18 @ 05:50:13
Postat av: Linda

fått mina meddelanden?

2008-11-19 @ 08:25:47
URL: http://lindaheltenkeltigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0