TREA NOLLA

Ja nu är man där, nu finns det ingen återvändå.
Nu är jag 30! Har bara 35 år kvar till pensionen :)

Hade en kalasbra födelsedag och fick många fina presenter.
Bland annat en ny kaffebryggare inkl espressomaskin och vattenkokare:

Nu är det snart helg igen.
Jag ska inleda helgen med att ikväll invoga min spressomaskin :)
Sen blir det storstädning hela helgen inför advent.
Får besök nästa helg så då hinner jag inte städa så jag får fixa det denna helgen istället.
Avslutar helgen med lita kalas, 45+16 års kalas, ska bli mycket skoj.

Kommentarer
Postat av: JL

Tycker jag känner igen kaffemaskinen, undrar var du fick den idén :-)

2008-11-21 @ 20:31:05
Postat av: Patric

Grattis! Ser fram emot ett försenat fylleslag i sommar!

2008-11-21 @ 21:18:19
URL: http://www.larsson.ws/blog
Postat av: Mia

Hipp hipp hurra. Man kan inte tro att du fyller trettio...du ser ju ut som sjutton! Ha ha...har snott det tråkiga skämtet av Jögge. Allvarligt talat så ser du inte ut som 30! Synd att jag inte dricker kaffe, annars hade jag kommit och testat din nya maskin. =)



Kram!

2008-11-23 @ 19:47:40
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Malin A

Grattis i efterskott vännen! Hoppas du hade en härlig födelsedag! Hur mår du och magen annars??;) Trevlig helg! Kram Malin

2008-11-27 @ 22:01:30
Postat av: Mia

Kikar bara in för att önska en trevlig första advent. Hoppas allt är bra med dig och bebisen.



Kram!

2008-11-30 @ 11:43:22
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Dimman

Grattis mitt lilla fadderbarn.

2008-12-03 @ 15:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0