Arbetshelg

Varför springer tiden iväg?
Nu är det helg igen. Jobbade halvdag igår. Tog ledigt em för att måla tak och lister i hallen uppe.
Är helt värkarbruten i armar och rygg idag.
Imorn ska det tapetseras. Så här ser det ut nu i min hall:
 
Kommer nya bilder efter imorgon så ni får se hur rummet ser ut med tapeter :)

Har även hunnit färdigställa en LO till, till Bröllopsalbumet:


Nästa helg är det scrappingträff i Rottne.
Håller på att förbereda mig med att skriva ut kort så jag hinner göra ett par sidor till. Så albumet blir klart innan jag bli pensionär!

Trevlig helg och heja SVERIGE ikväll!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ska bli kul att få se hallen med tapeter! =) Själva håller vi på med toan nera...blir nog aldrig färdigt. Snygg layout till bröllopsalbumet också! Fin ram runt. Ja, snart är det äntligen dags för Rottne...längtar som en tok! Jag får nog börja packa redan på torsdagen eftersom vi är i Kalmarsalen hela fredagskvällen för att titta på Björn Gustavsson m.f.



Kram!

2008-10-12 @ 00:52:09
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0