Big happening in Torsås

Imorn händer det grejjer i metropolen Torsås.
Vaddå kanske ni undrar.
Jo det är Torsås Marknad.
En dag då alla bönder dra sig in till city och även allt annat konstigt folk som man aldrig ser annars.
De handlar en massa skräp, för ngt vettigt finns det aldrig att köpa.
Detta vill man ju inte missa :)
Jobbar halvdag imorn, sen ska jag nog in till city och trängas med alla andra om det inte regnar.

Ikväll är det jympa på schemat. Har ställt in passet 2 veckor i rad pga förkylning så ikväll känner jag att jag måste hålla det, även om jag fortfarande är täppt.
Håll tummarna att jag orkar med det. Är ju lite tyngre nu när magen börjat växa men jag hoppas jag orkar med en timme i alla fall.
Få slappa på soffan i helgen....
Eller inte för i helgen ska mamma firas och på söndags ska jag se EMkvals handboll i Kallekrona, Sverige-Turkiet!

Trevlig helg och Halloween!

Kommentarer
Postat av: Patric

"Då alla bönder drar in till Torsås" - vad är det för människor som bor i byn annars ;-)

2008-10-30 @ 19:29:57
URL: http://www.larsson.ws/blog
Postat av: Lina

Haha kan inte mer än hålla med...bönderna..hahah är man inte från torsås byn så förstår man inte vad vi menar med konstiga människor;) Hoppas passet gick bra..Känner du bebben ännu? kram

2008-10-30 @ 21:16:55
URL: http://elise78.blogspot.com
Postat av: Mia

JAG VISSTE DET!!! Eller rättare sagt misstänkte det på träffen i Rottne! Grattis, grattis, grattis!!! Vad kul!



Vad skönt att jag inte behöver räkna mig till bönder...jag ska nämligen inte till marknaden. =)



Ha så gott och ta det lugnt med gympan nu!



Kram!

2008-10-31 @ 12:31:43
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Malin A

Hej vännen!



Måste ju kika in och säga grattis!!! Är så ofantligt glad för din skull=) Hur mår du?? När är det dags? Får gärna höra av dig och berätta mer;) Här hemma springer tiden iväg... Vilma är 4 mån den 3e nov. Ta hand om dig och magen!

Kramkram Malin

2008-11-03 @ 11:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0