Helgen i bilder :)

Villket underbart väder det har varit i helgen, man får absolut inte klaga.
Tyvärr har ju vädret i veckan blivit betydligt sämre, riktigt höstrusk.

Tänkte bjuda på lite bilder från helgen och vad jag pysslade med då.

Började fredagen med att fixa ute i trädgården, planterade om i mina krukor:

Efter det blev jag sugen på ngt gott och gräddade mig några våfflor :)

I lördags va jag i stan och shoppade med Frida. Det va min vilodag.
För i söndags städade jag, rev tapeter och scrappade:
 
Sen va helgen slut och en ny arbetsvecka började.
Ny rapport om vad som händer kommer nog efter kommande helg :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, att det kan bli sånt väderomslag! I helgen hade ungarna tre matcher så det var ju perfekt väder för det. =) Vädret efter helgen har varit precis som jag känt mig...känner mig dock bättre nu.



Blommorna i krukan- såå himla fint! Nu blev jag också sugen på att göra något åt trappan här hemma!

Våfflorna- säger bara mums!!

Tapetrivningen- trist göra, men härligt när det är färdigt!

Kortet- Stilrent och snyggt!



Ha så gott!



Kram!

2008-10-02 @ 09:40:31
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Lina

...och nu läste jag hos Lina, och fick känslan av att det är läge med ett grattis! Kul!

2008-10-10 @ 07:36:38
URL: http://rufelt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0