Fattig

Jag konstaterade en sak i helgen. Man bli inte precis rik av att åka på scrappingmässa :)
Shoppade en hel del i lördags. Hade två teman, julkort och lila saker till bröllopsalbum.
Hittade en hel del så jag är nöjd med helgen.
Här är lite nya julstämpar, alla inhandlades ej i helgen dock:


Hoppas på lite dåligt väder i helgen för då ska jag nog påbörja mina julkort :)
Det gäller att börja i tid så man hinner bli klar.

Skulle klippt gräset i söndags men då regnade det hela dan.
Skulle klippt det igår, då regnade det oxå hela em/kvällen.
Känns som att han däruppe inte vill att jag ska ha det fint i min trädgård :(
Det ser snart ut som en djungel.

Idag blir det kort arbetsdag. Ska fixa till lite lockar i håret i em. Hoppas jag kommer bli lika nöjd som jag blev sist jag skaffade lockar ;)


 


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jag har också köpt tomten Tomas till julkorten...Visst är han cool. Däremot hittar jag inga fina julpapper känns det som. Tips? Kram

2008-09-10 @ 12:23:18
Postat av: Mia

Ja, det är aldrig svårt att göra av med pengar på pysselrelaterat. Men det är ju så kul med nya prylar! =) Jag vill också ha en Tomas, så söt han är! Hoppas lockarna blir lyckade!



Kram!

2008-09-10 @ 16:01:50
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0