I´m alive!!

Ja det är sant, jag lever.
Dock har bloggandet legat på is ett bra tag nu, har inte haft lust men nu är det dags igen.
I höst ska det bloggas ett bröllopsalbum och julkort.
När det gäller scrapping så är nästa händelse Stämpel och scrapbookingmässa i Göteborg på lördag, tjohoooo.

I helgen som va, var jag i Fjollträsk med syrran.
Shopping och bio i lördags, såg Mamma Mia, kanonbra.
Och supporter till syrran när hon sprang tjejmilen i söndags.
En mycket trevlig helg.

Ikväll blir det gräsklippning och tvätta kläder.
Måste även träna på mitt step pass. Inleder ny friskis termin på torsdag och jag är knappt klar med passet :(
Det blir nog en del sena kvällar denna veckan :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att ha dit tillbaka.. var såå gott och krama om dig igår.. fy fan vad kul... kram

2008-09-02 @ 19:40:14
URL: http://lindaheltenkeltigen.blogspot.com/
Postat av: Mia

Välkommen tillbaka! =) Usch, vad avundsjuk jag är på dig som får åka på mässan! Hoppas du hittar mycket fint till bröllopsalbum och julkort. Snart är det ju dags för mässan i Rottne också....längtar!



Kram!

2008-09-06 @ 15:16:48
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0