SJUK

Denna veckan hade ingen bra start :(
Fick åka hem från jobbet i måndags, magsjuk och feber.
Sov i nästan ett helt dygn.
Kan nu äta igen men febern känns inte helt borta. Hoppas på att kunna sova bort den under dagen så jag kan jobba imorn igen. Så himla tråkigt att vara hemma och bara sova, tiden går såååååå sakta.
När jag inte sover läser jag en bra bok som får mig att gråta:

Jag rekommendera verkligen denna bok om man läst Gömda, Asyl och Mias Hemlighet innan.

Sen har jag hunnit titta på lite film, bla Cocktail och Dum Dummare, gamla goa filmer ;)
Nej nu ska jag bädda ner mig igen.

Kommentarer
Postat av: Mia

Nämen din stackare! Fy för magsjukan! Hoppas du mår bättre snart. Tack för boktipset...har snart läst ut min bok. Snart drar vi till Rottne...såå kul det ska bli!!



Kram!

2008-09-19 @ 21:19:37
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0