Vart tog helgen vägen??

Inte vet jag, inte vet jag :(
Även om jag hunnit med massor i helgen så tycker jag att den försvann innan jag hann blinka.

I lördags hann jag se på 5 olika fotbollsmatcher, såg dock inte hela matcherna.
Va inne i Kalmar och shoppade lite nya kläder inför hösten.
Besökte viktor och tittade på TV med gänget.
Hälsade även på hos farmor och farfar.

Igår inledde jag dagen med att städa.
Sen besökte jag mormor innan jag klippte gräset och plockade äpplen.
Efter det blev det promenad med Frida innan jag hade besök av kusinerna.
Jag bjöd på Tacos och så såg vi KFF slå Hammarby.
Sen va jag helt slut och somnade gott i soffan.

Scrappade nästa ingenting men här är ett motiv som jag färglade:

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj oj oj...vad du hunnit med mycket! Inte konstigt att helgen gick snabbt! =) Så fint du färglagt stämpelmotivet också. Har själv dessa stämplar och bara älskar dem!



Kram!

2008-09-16 @ 20:02:11
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0